Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Sun Marketing pro Le Premier a pro Centropol

Le Premier

Pražská prodejna obchodu Le Premier

Digitální agentura Sun Marketing Sandry Gligić vede online aktivity módního salonu Le Premier. Přebrala je po agentuře Kofein a zajišťuje výkonnostní marketing (AdWords a Sklik), reklamu na Facebooku a poradenství na sociálních sítích. Spolupráce začala s letošním rokem, byla domluvena na první kvartál, teď pokračuje. O klienta se v agentuře stará Jan Schöppel.

„Od spolupráce se Sun Marketingem očekáváme především navýšení tržeb přes web a celkovou stabilizaci a rozvoj online marketingu. Přestože online dělá v současné době jen 10 % našich tržeb, víme, že jde o jeden z nejdůležitějších kanálů v celkovém mediamixu, a tak k němu také přistupujeme,“ přiblížil Jakub Lohniský, zakladatel a šéf značky Le Premier. Ta vznikla v roce 2011 a v současnosti má obchody v Praze, Brně a Hradci Králové.

Dalším klientem Sun Marketing se po čase stal dodavatel elektrické energie Centropol Energy. Ta tak s agenturou navazuje na spolupráci z roku 2013. Restart kooperace započal v únoru. Sun Marketing opět zajišťuje výkonnostní marketing (AdWords a Sklik), reklamu na Facebooku, optimalizaci pro vyhledávání (SEO) a správu na sociálních sítích.

„Dříve jsme pro Centropol spravovali PPC a bannerové kampaně, plus jsme pro něj vytvořili dvě microsite. Díky tomu, že klienta dobře známe, se nám daří plnit nově stanované cíle i v případě současné rozmanitější a komplexnější spolupráce,“ dodává za agenturu Jan Schöppel, který má klienta na starost spolu s Michaelem Kochem.

Sun Marketing se aktuálně stará o víc než stovku klientů, mimo jiné o HBO, Rio Mare, Centropen, GrandOptical či Českou podnikatelskou pojišťovnu.