Druhou řadu komediálního seriálu Autobazar Monte Karlo s Petrem Čtvrtníčkem, Jaroslavem Pleslem a Lucií Polišenskou nasadí letos v říjnu internetová televize Stream.cz. Druhá řada bude mít 11 dílů. Vznikla opět v produkci Negativ kolem Milana Kuchynky. Nově režíruje Andy Fehu. Scenář zase napsali Robert Geisler a Tomáš Hodan. Hrají též Eva Nosálková-Leinweberová, Lubor Šplíchal, Leoš Noha, Martin Myšička, Pavel Šimčík nebo Ondřej Bauer.

Super Bowl slaví 50, vzpomenul český striptýz

„Proč propásnout ty malé věci v životě?“ ptala se česká reklama, která kdysi nesměla na Super Bowl a dnes se stala součástí oslav jeho padesátého výročí.

Fanoušci Super Bowlu si u příležitosti jeho 50. výročí mohou připomenout i českou reklamu z 90. let

Fanoušci Super Bowlu si u příležitosti jeho 50. výročí mohou připomenout i českou reklamu z 90. let

Padesát let letos slaví Finále Národní ligy amerického fotbalu Super Bowl, jinak také každoroční největší svátek americké reklamy. Při té příležitosti se na YouTube objevil tematicky zpracovaný kanál mapující reklamy, které byly z nějakého důvodu zakázány a staženy z vysílání. Najde se mezi nimi i jedna česká reklama z 90. let, jejíž obsah tvoří pánský striptýz. Propagovala světelnou lupu značky Schweizer Optik.

„Proč propásnout ty malé věci v životě?“ ptá se reklama, v níž mladý striptér tančí pro starší ženu na píseň You can leave your hat on z filmu 9 a 1/2 týdne

Kanál připomínající zakázané reklamy samozřejmě není jediným vzpomínkovým projektem, který připomíná historii spotů odvysílaných v rámci finálového večera. Přehled všech reklam spojených se Super Bowlem nabídla například stránka Super Bowl Commercials 2016, včetně nejrůznějších žebříčků: Sedm nejkontroverznějších Super Bowl reklam všech dob, sedm nejoriginálnějších, sedm nejnezapomenutelnějších, sedm nejlepších spotů se zvířaty a a podobně. Zde se ale už na žádnou českou reklamu nedostalo.

Letošní výroční 50. finále se odehraje 7. února v Santa Claře. Zápas láká k obrazovkám každoročně kolem stovky milionů televizních diváků (v souvislosti s kulatým výročím bude jeho sledovanost pravděpodobně ještě vyšší). Třicet vteřin reklamního času během finálového večera se tak počítá na několik milionů dolarů, konkrétně letos už půjde o pět milionů dolarů. 

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr