Konzultantka online marketingu Hana Švábová zakládá společně se Scandal Media Group Karla Vágnera a Víta Koldinského agenturu Social Pie. Švábová a Scandal Media Group v ní každá drží po 50 %. Nová agentura se zaměří hlavně na vytváření obsahu a strategií pro sociální sítě a kampaně v s influencery, tedy osobnostmi s vlivem na vybrané komunity. Zajišťovat chce nicméně komplexní služby v oblasti online marketingu a sociálních sítí, včetně webové analytiky či SEO.
Švábová v oboru působila především v agentuře H1.cz, a to v letech 2011 až 2013, naposledy jako specialistka marketingu. Necelý rok vedla marketing ve startupu Bileto investiční skupiny Rockaway Capital. Později se věnovala marketingu slevoserveru Pepa.cz, poskytovala konzultace na volné noze a také pomáhá spravovat sociální sítě klubu HC Verva Litvínov.
„Social Pie chce propojovat velké značky s vlivnými lidmi na sociálních sítích. Social marketing už není jen o správě firemního profilu na Facebooku a vypublikování několika příspěvků týdně. Pro propagaci produktu nebo značky chceme využívat bloggery, youtubery a nejznámější osobnosti na Instagramu a ostatních sociálních sítích,“ říká Švábová.
Práci s influencery se v Česku systematicky věnují agentury Get Boost, TL5 Digital či platforma Tubrr.
Co tvoří skupinu Scandal Media Group
- nově založená digitální agentura Social Pie
- nadlinková agentura S!360
- agentura na plánování a nákup digitálních médií Programmatic Media
- mediální poradenství, celebrity a PR management pod značkou Scandal!
- online vydavatelství Scandalist, s obnoveným bulvárem Bleskově.cz
- PR agentura Fruit Factory
- e-commerce projekt Bon Affaire
- softwarová firma RedButton Technologies
- podíl ve fotobance Profimedia