Průběžně sledujeme úspěchy českých barev na reklamním festivalu v Cannes.

Swimming Pool má na digitál čtyři nové lidi

Do agentury nastoupili Mark Long, Květka Kolářová, Chloé Sova a Filip Škaloud.

Zleva Mark Long, Květka Kolářová, Chloé Sova a Filip Škaloud

Zleva Mark Long, Květka Kolářová, Chloé Sova a Filip Škaloud

Digitální agentura Swimming Pool přijala čtyři nové zaměstnance. Do týmu zaměřeného na obsah nastoupila jako manažerka sociálních médií Květka Kolářová, která bude mimo jiné sledovat nové trendy v této oblasti. V kreativním oddělení začal působit Mark Long jako digital creative a chief editor. Jako digitální designérka a ilustrátorka nastoupila do Swimming Pool Chloé Sova a jako copywriter a ideamaker Filip Škaloud.

Kolářová má zkušenosti ze startupů, event marketingu či PR. Kromě toho působila v zahraničí, konkrétně v Amsterdamu jako designérka a textařka startupu se zaměřením na cestování.

Škaloud zahájil kariéru jako juniorní copywriter v agentuře Sun Marketing. Potom se přestěhoval do Amsterdamu, kde pracoval pro nizozemský startup v oblasti online a digitálního copywritingu. Před příchodem do Swimming Pool pracoval pro JWT Praha.

Sova se specializuje na webdesign i další oblasti grafického designu. Hned po ukončení studia se odstěhovala z Francie do Prahy, kde začala rozvíjet svoji kariéru.

Long pracoval několik let pro pražskou pobočku Young & Rubicam jako kreativec a producent. Předtím, než se přistěhoval do Prahy, spolupracoval s designérem Ignem Maurerem v New Yorku. Natáčel několik sezon Mercedes-Benz New York Fashion Weeku jak v New Yorku, tak v Praze. 

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr