V úterý 30. srpna startuje na rádiu Frekvence 1 nová polední show Libora Boučka. Každý všední den od 12.00 do 13.00, kdy předtím pět let vysílal Ruda z Ostravy, nabídne mix hudby, zpráv a zábavy. Bouček chystá zábavní vstupy k aktuálním událostem, rozhovor s prezidentem Libor Bouček volá na Hrad a či bleskový kvíz. „Vlastní hodinová autorská polední show patří v zahraničí k tomu nejúspěšnějšímu v posledních letech a je na čase začít něco podobného budovat i na Frekvenci 1,“ prohlásil Bouček, který dosud musel vstávat kvůli ranní moderaci od 6.00 do 9.00.

Swimming Pool založil mediálku Swim Media

Nová odnož digitální agentury slibuje propojit digitální obsah se skutečnými uživateli.

Tamás Földesi

Tamás Földesi

Digitální agentura Swimming Pool založila novou podznačku Swim Media. Ta má v rámci své mateřské agentury obstarávat „mediální podporu založenou na výsledcích, v digitálním prostředí i mimo něj“. Vedoucím Swim Media se stal Tamás Földesi. Swim Media má obhospodařit značek, pro které agentura dělá a které si žádají alternativní řešení pro digitální média podpořené měřitelnou metrikou. Vytvořením Swim Media chce Swimming Pool zaručit „výsledky založené na interakci s reálnými lidmi, ne roboty generovaným klikáním“.

„Online reklama přestává být v současné době efektivní – inzerenti se potýkají s rostoucí bannerovou slepotou a s ní klesající hodnotou míry prokliku na 0,002 %. Vydavatelé navíc kvůli blokování reklam ztrácejí část svých příjmů,“ vysvětluje Földesi. „Naším cílem je napravit tento ekosystém vnesením hodnoty do obsahu a jeho doručením lidem, kteří ho chtějí vidět. Ze značek se stále více stávají vydavatelé digitálního obsahu, ten proto musí být inovativní, aby značka byla viditelná. Tato snaha je však zbytečná, pokud se značce nepodaří propojit obsah s uživateli.“

Klasické mediální agentury podle něj šíří relevantní obsah tak, že zkombinují sociální kanály, ambassadory, PR a AdWords. „Swim Media kromě toho nabízí i model CPC a agenturní poplatek na principu success fee, který zahrnuje přípravu strategie, metody cílení a reporting. To otevírá dveře i značkám s omezeným mediálním rozpočtem. Namísto plošné distribuce obsahu doporučuje Swim Media cílit na specifický segment trhu, který je vybrán na základě předchozího testování,“ uvedla nová agentura v tiskové zprávě.

„Vytvořili jsme redakční tým, který sleduje online trendy a zpracovává jejich obsah v reálném čase. Spuštění Swim Media je pro nás dalším krokem v naší snaze zbořit zeď mezi kreativní tvorbou obsahu a jeho mediální podporou,” tvrdí Peter Vijgen, chief digital officer agentury Swimming Pool. 

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr