V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Swimming Pool představuje Content Invaders

„Obsahoví nájezdníci“ mají klientům sloužit na sociálních sítích jako jejich vlastní redakce.

Mark Long

Mark Long, šéf digitální kreativy agentury Swimming Pool

Digitální agentura Swimming Pool uvádí na trh další subjekt. Poté, co v březnu představila svou mediální odnož Swim Media, začala teď klientům nabízet služby šéfredaktora, trendwatcherů, video editorů, žurnalistů, bloggerů, fotografů, ilustrátorů a dalších podobných tvůrčích profesí, sdružených pod novou hlavičkou Content Invaders (v překladu Obsahoví nájezdníci).

Content Invaders mají podle agenturních představ fungovat jako newsroom v reálném čase a nabídnout klientům další doplněk ke správě sociálních sítí. Tým agenturních profesionálů má reagovat na aktuální lokální nebo světové dění, a v reálném čase tak vytvářet relevantní obsah pro klientské stránky.

„Model fungování Content Invaders jsme testovali tři měsíce. Projekt se bude doplňovat s nedávno představenou mediálkou Swim Media. Díky tomu nabídne Swimming Pool nejen obsah v reálném čase, ale i jeho šíření napříč relevantním publikem,“ tvrdí šéf digitální kreativy agentury Mark Long, který řídí i Content Invaders.

Proces tvorby obsahu pod značkou Content Invaders má začít monitoringem aktuálního dění a sběrem událostí, na které mohou klienti na svých stránkách v sociálních sítích reagovat. Tým poté zpracuje událost do podoby například příspěvku na Facebook, který nasdílí na klientskou stránku, pomůže s jeho šířením a bude moderovat případnou diskusi. Conent Invaders si hrají i se zhudebňováním textů prostřednictvím Soundcloudu.