Tendr na digitální komunikaci slovenského výrobce dehydratovaných polévek Carpathia pro rok 2016 a 2017 vyhrála agentura Symbio Digital. Bude zajišťovat digitální aktivity této značky na slovenském trhu, přičemž bude spolupracovat s její stávající slovenskou komunikační agenturou Igor Brossmann.
Vedle značek KitKat a Margot jde o třetí značku z portfolia potravinářského koncernu Nestlé, se kterou Symbio navázalo spolupráci. Coby account manažerka pečuje o značky Nestlé v Symbiu Anna Řeháková. První kampaň Carpathie pod taktovkou Symbia bude spuštěna koncem srpna.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce