V hale C na pražské Balabence se dnes bude na konferenci Retail in Detail mluvit o inovacích v maloobchodě. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá letos prodejní portál Aukro, to nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Symbio zajistí digitál polévek ze Slovenska

První kampaň slovenských dehydratovaných polévek z portfolia Nestlé přijde koncem srpna.

Tendr na digitální komunikaci slovenského výrobce dehydratovaných polévek Carpathia pro rok 2016 a 2017 vyhrála agentura Symbio Digital. Bude zajišťovat digitální aktivity této značky na slovenském trhu, přičemž bude spolupracovat s její stávající slovenskou komunikační agenturou Igor Brossmann.

Vedle značek KitKat a Margot jde o třetí značku z portfolia potravinářského koncernu Nestlé, se kterou Symbio navázalo spolupráci. Coby account manažerka pečuje o značky Nestlé v Symbiu Anna Řeháková. První kampaň Carpathie pod taktovkou Symbia bude spuštěna koncem srpna.