Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Symbio zajistí digitál polévek ze Slovenska

První kampaň slovenských dehydratovaných polévek z portfolia Nestlé přijde koncem srpna.

Tendr na digitální komunikaci slovenského výrobce dehydratovaných polévek Carpathia pro rok 2016 a 2017 vyhrála agentura Symbio Digital. Bude zajišťovat digitální aktivity této značky na slovenském trhu, přičemž bude spolupracovat s její stávající slovenskou komunikační agenturou Igor Brossmann.

Vedle značek KitKat a Margot jde o třetí značku z portfolia potravinářského koncernu Nestlé, se kterou Symbio navázalo spolupráci. Coby account manažerka pečuje o značky Nestlé v Symbiu Anna Řeháková. První kampaň Carpathie pod taktovkou Symbia bude spuštěna koncem srpna.