Rozhlasové radě se představili Martin Groman a Klára Lukešová-Stejskalová, noví šéfové stanic Vltava, respektive Radio Praha. Na dnešní schůzi radních též zaznělo, že vést Vltavu chtělo 31 lidí, ale šéf rozhlasu René Zavoral si nakonec ze čtyř finalistů (Dita Hradecká, Petr Christov, Martin C. Putna, Pavel Klusák) nevybral nikoho.

Symbio najalo kreativce Štěpánkovou a Kubu

Noví lidé v kreativním oddělení jsou „vedlejší efekt“ accountské náborové kampaně.

Do kreativního oddělení agentury Symbio Digital nastupují Kristýna Cupa Štěpánková a Václav Kuba.

Kristýna Štěpánková

Kristýna Štěpánková

Štěpánková přichází z agentury Wunderman, kde pracovala jako digital concept maker, předtím na podobné pozici působila i v agentuře Dark Side. Připravovala kampaně pro značky jako CK Fischer, Lentilky, Heineken a Philips, digitální strategii pro KFC nebo program společenské odpovědnosti značky Era ze skupiny KBC. V roce 2014 získala ocenění Young Lions v kategorii Cyber a reprezentovala Česko přímo v soutěži nejlepších mladých kreativců v Cannes. Její příchod je podle zástupců Symbia „vedlejším efektem“ accountské kampaně Chci do Symbia, díky níž už agentura získala Petra Šupolíka a Báru Ripplovou.

Václav Kuba

Václav Kuba

Kuba dřív spolupracoval čtyři roky s Českou televizí (ČT), kde působil jako týmový koordinátor pro korporátní web ČT a byl součástí týmu, který zajišťoval obsah pro webové stránky pořadů a pro sociální sítě ČT. Mimo jiné měl na starosti online komunikaci sedmé řady populární taneční soutěže StarDance. I v Symbiu bude mít na starosti především tvorbu obsahu pro stávající klienty – Fernet Stock, Českou národní banku nebo pro Sazku.

„Posilovat kreativní oddělení jsme neměli úplně v plánu, ale přesvědčili nás. Nepochybuji, že jejich příchod do Symbia se nám bohatě vyplatí,“ tvrdí Libor Šimon, jeden ze spolumajitelů agentury.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr