Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Symbio najalo Ripplovou se Šupolíkem

Do agentury přišli noví senior account manažeři z McCann Prague a z Googlu.

Do agentury Symbio Digital nastoupili dva seniorní account manažeři. Od poloviny ledna v agentuře působí Petr Šupolík, o měsíc později ho bude následovat Bára Ripplová.

Šupolík přišel z Googlu, kde zastával pozici industry manažera. Pomáhal využívat marketingové nástroje a kanál YouTube klientům zejména z oblasti technologií, financí a rychloobrátkového zboží – například AVG, SabMiller nebo Mondelez. Předtím působil několik let v agentuře H1.cz jako account manažer pro Škodu Auto a další značky skupiny Volkswagen, Cetelem či Grafton Recruitment.

Petr Šupolík

Petr Šupolík

Ripplová posledních šest let působila v agentuře McCann Prague, naposled na pozici junior account director. Nejvíce se věnovala klientům L’oréal Paris, Maybelline a Nestlé, pak i Vodafonu.

Bára Ripplová

Bára Ripplová

Symbio tak uvádí, že splnilo cíl své loňské náborové kampaně. „Kampaň sice svůj hlavní cíl už splnila, ale necháváme ji běžet dál, protože dobrých accountů není nikdy dost. Se seniorním člověkem na úrovni client service director bychom se určitě vždycky chtěli potkat,“ doplňuje Libor Šimon, jeden ze spolumajitelů Symbia.

Kampaň, která stále běží na speciální stránce, spustilo Symbio na konci září 2015. Hlavní video vidělo jen na Facebooku přes 13.000 potenciálních zájemců o práci. V dalších videích vystupovali (a nového zaměstnavatele doporučovali) třeba Marek Prchal nebo Martin Jaroš.