Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Symbio se nově se Švecovou zaměří i na retail

Veronika Švecová má digitální agentuře pomoci v segmentu rychloobrátkového zboží.

Veronika Švecová

Veronika Švecová

Digitální agentura Symbio rozšiřuje klientský servis. Z agentury McCann, kde dělala pro značky Wallmark, L’oréal, Maybelline, Mixa nebo Purina, do něj přichází Veronika Švecová, a to na pozici account manažerky. V novém působišti se má starat hlavně o klienty z oblasti rychloobrátkového zboží, respektive retailu.

„S Veronikou jsme se dohodli ze dvou důvodů. Jednak se nám poslední dobou docela daří v tendrech a práce nám přibývá. Ale především už delší dobu řešíme projekty i mimo digitál a tady jsou pro nás její zkušenosti s řízením nadlinkových projektů cenné – a na úrovni středoevropského regionu o to víc,“ vysvětluje Libor Šimon, jeden ze spolumajitelů Symbia.