Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Symbio se nově se Švecovou zaměří i na retail

Veronika Švecová má digitální agentuře pomoci v segmentu rychloobrátkového zboží.

Veronika Švecová

Veronika Švecová

Digitální agentura Symbio rozšiřuje klientský servis. Z agentury McCann, kde dělala pro značky Wallmark, L’oréal, Maybelline, Mixa nebo Purina, do něj přichází Veronika Švecová, a to na pozici account manažerky. V novém působišti se má starat hlavně o klienty z oblasti rychloobrátkového zboží, respektive retailu.

„S Veronikou jsme se dohodli ze dvou důvodů. Jednak se nám poslední dobou docela daří v tendrech a práce nám přibývá. Ale především už delší dobu řešíme projekty i mimo digitál a tady jsou pro nás její zkušenosti s řízením nadlinkových projektů cenné – a na úrovni středoevropského regionu o to víc,“ vysvětluje Libor Šimon, jeden ze spolumajitelů Symbia.