Televize Prima Zoom přináší čtyři rozhovory s ruským prezidentem Vladimirem Putinem, které natočil režisér Oliver Stone. Seriál Svět podle Putina (The Putin Interviews) přichází týden po americké premiéře na kanálu Showtime. Prima Zoom je dává od 19. do 22. června vždy od 20.00.

T-Mobile je dalším partnerem českého florbalu

Mobilní operátor připraví pro florbal speciální aplikaci pro hráče, hráčky i fanoušky.

T-Mobile se spojil s českým florbalem

Český florbal oznamuje druhou velkou partnerskou akvizici během dvanácti měsíců. Po Tipsportu získal T-Mobile

Hlavním partnerem české florbalové reprezentace se stal komunikační operátor T-Mobile. Zároveň bude spojen s florbalovým Superfinále. „Už nyní mohu prozradit, že T-Mobile pomůže Českému florbalu připravit novou mobilní aplikaci, která bude užitečná aktivním hráčům i hráčkám. Na své si ale přijdou i fanoušci,“ uvedl ke způsobu spolupráce obou subjektů ředitel marketingové komunikace T-Mobile Jan Stanko.

Pro florbal jde o zisk druhého velkého partnera během posledních dvanácti měsíců, přičemž prvním byl Tipsport, který se stal loni v říjnu titulárním partnerem nejvyšší florbalové ligy

Kromě florbalu je T-Mobile partnerem české fotbalové reprezentace a Českého olympijského výboru.

Marketing florbalového šampionátu řídí Janča

Zástupci českého florbalu také oznámili nová jména v organizačním výboru světového mistrovství mužů ve florbalu, které se uskuteční v Česku v prosinci 2018. Marketing a komunikaci šampionátu dostal na starost Tomáš Janča, který byl menšinovým společníkem sportovní marketingové agentury 2Score a zakladatelem webu Sportbiz.cz

Tomáš Janča

Tomáš Janča

Janča působí ve florbalu čtyři roky jako člen výkonného výboru zodpovědný za marketing a medializaci. Ve své roli se mimo jiné podílel na loňské změně vizuální identity Český florbal a na realizaci dlouhodobého projektu na podporu rozvoje klubového marketingu.

V reklamě se pohybuje sedm let, sportovnímu marketingu se věnuje poslední čtyři roky. Podle obchodního rejstříku má dvacetiprocentní podíl v agentuře 2Score, kterou spoluvlastní s Kamilem Veselým a společností Footballmania (mají po 40 %). V agentuře se Janča dosud věnoval marketingovým projektům převážně v profesionálním fotbale. Z 2Score ale podle svého vyjádření pro Médiář odchází, a to i jako společník (jeho podíl převezme Veselý).

V roce 2011 Janča založil web SportBiz.cz, který se stal platformou pro sdílení informací ze sportovního byznysu a sportovního marketingu. Součástí projektu jsou také diskusní večery SportBiz Live, na kterých vystoupilo několik desítek osobností českého sportu a sportovního marketingu. Večerů se dosud uskutečnilo třináct.