Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

T-Mobile je dalším partnerem českého florbalu

Mobilní operátor připraví pro florbal speciální aplikaci pro hráče, hráčky i fanoušky.

T-Mobile se spojil s českým florbalem

Český florbal oznamuje druhou velkou partnerskou akvizici během dvanácti měsíců. Po Tipsportu získal T-Mobile

Hlavním partnerem české florbalové reprezentace se stal komunikační operátor T-Mobile. Zároveň bude spojen s florbalovým Superfinále. „Už nyní mohu prozradit, že T-Mobile pomůže Českému florbalu připravit novou mobilní aplikaci, která bude užitečná aktivním hráčům i hráčkám. Na své si ale přijdou i fanoušci,“ uvedl ke způsobu spolupráce obou subjektů ředitel marketingové komunikace T-Mobile Jan Stanko.

Pro florbal jde o zisk druhého velkého partnera během posledních dvanácti měsíců, přičemž prvním byl Tipsport, který se stal loni v říjnu titulárním partnerem nejvyšší florbalové ligy

Kromě florbalu je T-Mobile partnerem české fotbalové reprezentace a Českého olympijského výboru.

Marketing florbalového šampionátu řídí Janča

Zástupci českého florbalu také oznámili nová jména v organizačním výboru světového mistrovství mužů ve florbalu, které se uskuteční v Česku v prosinci 2018. Marketing a komunikaci šampionátu dostal na starost Tomáš Janča, který byl menšinovým společníkem sportovní marketingové agentury 2Score a zakladatelem webu Sportbiz.cz

Tomáš Janča

Tomáš Janča

Janča působí ve florbalu čtyři roky jako člen výkonného výboru zodpovědný za marketing a medializaci. Ve své roli se mimo jiné podílel na loňské změně vizuální identity Český florbal a na realizaci dlouhodobého projektu na podporu rozvoje klubového marketingu.

V reklamě se pohybuje sedm let, sportovnímu marketingu se věnuje poslední čtyři roky. Podle obchodního rejstříku má dvacetiprocentní podíl v agentuře 2Score, kterou spoluvlastní s Kamilem Veselým a společností Footballmania (mají po 40 %). V agentuře se Janča dosud věnoval marketingovým projektům převážně v profesionálním fotbale. Z 2Score ale podle svého vyjádření pro Médiář odchází, a to i jako společník (jeho podíl převezme Veselý).

V roce 2011 Janča založil web SportBiz.cz, který se stal platformou pro sdílení informací ze sportovního byznysu a sportovního marketingu. Součástí projektu jsou také diskusní večery SportBiz Live, na kterých vystoupilo několik desítek osobností českého sportu a sportovního marketingu. Večerů se dosud uskutečnilo třináct.