Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

T-Mobile si pro digitál vybral OgilvyOne a Proboston

Tendr proběhl v září.

T-Mobile. Foto: Profimedia.cz

T-Mobile. Foto: Profimedia.cz

Mobilní operátor T-Mobile uzavřel tendr na digitální agentury, který probíhal v září. Z původních dvanácti uchazečů postoupili do nejužšího výběru tři. Z nich si operátor nakonec vybral dva partnery, s nimiž bude v následujících letech pracovat na rozvoji své komunikace digitálními kanály. Nově bude T-Mobile podporovat agentura OgilvyOne ze sítě Ogilvy, spolupráci v tendru obhájila i agentura Proboston Creative Přemysla a Filipa Líbalových.

Zkrátka naopak přišlo Symbio Digital Roberta Haase a Libora Šimona, které digitál pro T-Mobile dosud také dělalo.

Proboston Creative, která pro operátora dělá pět let, je v rámci portfolia T-Mobilu současně zodpovědná i za online projekty virtuálního operátora Kaktus. Nově spustil mobilní aplikaci i na platformě Windows Phone, Proboston k ní dělal grafiku.