Televize Prima se nedohodla s firmou M Marketing Marcely Krplové, pořadatelem České Miss, na další spolupráci. Další ročník soutěže krásy nepodpoří ani neodvysílá. Prima byla šest let generální mediální partner. „Soutěž to nijak neohrozí,“ prohlásila Lucie Volná, výkonná ředitelka akce. 

T-Mobile spouští kampaň na internet bez drátu

Ještě v první polovině roku chce operátor uvést také internetovou televizi.

T-Mobile spouští kampaň na domácí internet

T-Mobile spouští kampaň na domácí internet

Mobilní operátor T-Mobile se v segmentu rezidentních zákazníků letos zaměří na nabídku internetu pro domácnosti. Koncept Internet na doma zahrnuje tři nové tarify Internetu bez drátu a dva stávající tarify Pevného internetu. Nabídku podpoří kampaň, v hlavní roli opět s Ivanem Trojanem, jehož doplňuje nově Václav Neužil. Operátor chystá také spuštění IP TV, a to ještě v první polovině letošního roku. Zástupci T-Mobilu to uvedli na dnešní tiskové konferenci. Současně představili výzkum trendů ve využívání internetu a mobilních zařízení, který T-Mobile zrealizoval.

Rozšiřuje nabídku tarifů

„Lidé ve svém mimopracovním čase využívají internet nejčastěji doma a obvykle ho sdílejí v rámci své domácnosti. Rozšířením nabídky tarifů chceme domácnostem poskytnout řešení podle jejich potřeb a požadavků na využívání internetu,“ uvedl Tomáš Ryšavý, ředitel marketingu pro rezidentní segment v T-Mobile. 

Tři nové tarify Internetu bez drátu, zaváděné od 1. února, nesou názvy Standard, Premium a Premium Plus a umožňují připojit se na web doma i mimo domov. Tarify Pevného internetu se nemění. Na rozdíl od Internetu bez drátu nemají datový limit, jsou tedy podle zástupců T-Mobilu dobrou alternativou pro případné zájemce o IP TV, jejíž spuštění operátor připravuje ještě v prvním pololetí.

Kampaň bude mít i online vychytávky

Aktuální nabídku Internetu na doma podporuje kampaň, jejímž protagonistou je opět herec Ivan Trojan. Kampaň se odehrává na „klinice“, kterou si tvůrci vytvořili z knihovny v Hradci Králové. „Loni jsme s Ivanem Trojanem spolupracovali na agentské kampani, jejíž prostředí velmi dobře fungovalo u našich prodejních atributů kompetentnosti, ale kreativně už jsme v něm pokračovat nechtěli, abychom neopakovali nápady. Proto jsme se přesunuli do jiného prostředí, a protože jde o rodiny a chtěli jsme na to jít jinak, než formou šťastné rodinky, zvolili jsme prostředí kliniky. To se opět spojuje s atributy kompetence i s moderním technologiemi. S Ivanem Trojanem spolupracujeme nadále,“ řekl Ján Stanko, ředitel marketingové komunikace T-Mobilu. Loňská kampaň podle něj zdevítinásobila měsíční prodeje a na této úrovni prodej zůstává. 

Nyní startují dva spoty, jeden má podle Stanka i speciální dvouminutovou verzi určenou pro internet, a kromě toho T-Mobile chystá jeden speciální spot pro volání přes wifi. Tento spot půjde pouze na internetu a odstartuje v březnu. Jeho online nasazení souvisí se specifickým humorem, který se hodí spíš pro online prostředí.

Tři typy domácností

T-Mobile podle Ryšavého vytvořil na základě výzkumů i hovorů s prodejci tři modelové typy českých domácností, pro které se jeho nové tarify hodí.

První typ T-Mobile podle jeho slov označuje jako Nesedíme doma: Patří sem jednak mladí lidé, kteří žijí v podnájmu, internet potřebují, ale nejsou na něm tak moc, večer se spíš chodí bavit do společnosti, o víkendech jsou venku. Dále pak rodiče, kteří už mají odrostlé děti „z domu“ a začínají žít jen spolu, víkendy tráví na chalupě.  Určeba je jim nabídka internetu bez drátu premium.

Druhý typ domácností s internetem začíná: Tento typ tvoří jednak aktivnější senioři ve věku 65 +, kteří internet využívají a chtějí ho využívat lépe. Ale také třicátníci a čtyřicátníci, žijící „v mama hotelu“, kteří bydlí s matkou na malém městě, čas tráví doma a mají nižší příjmy. Pro ně je internet bez drátu standard.

Nabídka pevného internetu cílí na rodiny s dětmi, co se bez internetu neobejdou

Nabídka pevného internetu cílí na rodiny s dětmi, co se bez internetu neobejdou

Třetí typ domácností jsou lidé, kteří jsou pořád online, neobejdou se bez internetu, mají na něj vysoké nároky a chtějí chytrou televizi. Jsou to jednak rodiče s malými dětmi, jednak mladí manželé, kteří plánují rodinu a zařídili si na hypotéku první své bydlení. Těm je určena nabídka pevného internetu, jak premium, tak standard.

Jak se žije v Česku?

Typologii T-Mobile vytvořil na základě výzkumu ve 4,3 milionu českých domácností, z nichž 1,6 milionu udává T-Mobile jako hlavního mobilního operátora. „Téměř tři čtvrtiny (72 %) z nich mají internet, z toho 48 % má lokálního poskytovatele. Tři čtvrtiny domácností jsou bez dětí (buď je nemají, nebo se už odstěhovaly), 14 % představují domácnosti s jedním dítětem. Devětatřicet procent domácností má volné TV vysílání, 25 % satelitní, 27 % kabelovku, 2 % IP TV, 7 % nemá televizi,“ citoval některé výsledky Ryšavý. Výzkum podle něj naznačil i určité trendy v používání mobilních zařízení: „Podíl prodaných chytrých telefonů s displejem větším než 5 ´´ v Česku meziročně vzrostl z 8 na 34 %, 50 % tabletů je většinou používáno doma, 35 % mimo domov a zbytek není používán vůbec,“ zmínil Ryšavý.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr