Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

„Tak určitě!“ Legendární hláška českých sportovců konečně v reklamě

Zlidovělá uvozovací věta českých sportovců poutá na soutěž o lístky na hokej do sky boxu.

Jednu z diváckých soutěží k probíhajícímu mistrovství světa v hokeji propaguje její organizátor větou, která si dlouho o podobné využití říkala. „Tak určitě“ bývá klasický začátek promluvy českých sportovců i funkcionářů, ať jsou tázáni na cokoli. Univerzální uvozovací věta zlidověla.

Teď ji tvůrci televizního spotu, který propaguje soutěž „Zažij nebe“ o lístky do VIP prostoru v hokejové hale, vložili do úst bývalému hokejovému reprezentantu Pavlu Richterovi. V reklamě účinkují i hokejisté Jiří Hrdina a Rostislav Vlach.

Spot je k vidění o přestávkách v přenosech z hokejového šampionátu na sportovní ČT4. Soutěž organizuje bratislavská společnost Medias promotion, ve spotu své produkty propaguje výrobce mobilních telefonů Nokia.

Ta připravila k mistrovství taky mobilní aplikaci a soutěž na Facebooku.