Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Telefónica spouští dvouměsíční kampaň na novinky v O2 TV

Na fiktivní tiskovku pozvala Telefónica jen fiktivní žurnalisty

Na fiktivní tiskovku pozvala Telefónica jen fiktivní žurnalisty

Telefónica O2 spouští se začátkem září nový televizní spot od agentury VCCP, v produkci Boogie Films, režírovaný Milanem Balogem. Propaguje novinky O2 TV, hlavně možnost sledovat televizní vysílání až 30 hodin zpětně.

Firma o tom dala vědět spotem na YouTube, který ukazoval fiktivní tiskovou konferenci, jež proběhla včera (pozvánky novináři dostali dnes). Kampaň vznikala v srpnu na různých místech Prahy, přečtěte si blíže.

Jedna ze scén chystaného televizního spotu

Jedna ze scén chystaného televizního spotu

Filmaři rozbili stan v pražských Riegrových sadech

Filmaři rozbili stan v pražských Riegrových sadech

Kampaň má běžet přibližně dva měsíce a nebýt tak nákladná jako předchozí mediální komunikace Telefóniky k uvedení levnějších tarifů Mobilní revoluce. I tak využije kompletního mediamixu, objeví se ve všech médiích. „Chystáme také další popisnější videa na další funkcionality, ta budou k dispozici u nás na webu,“ řekl už dřív šéf marketingové komunikace O2 Roman Kulifaj. Nákladově se přiblíží první letošní velké kampani Chytrý život, zaměřené na mobilní aplikace.

Telefónica začala službu O2 TV nabízet v září 2006, ke konci prvního pololetí 2013 ji využívalo 142 tisíc zákazníků (meziročně o 2 % víc), především domácností. Firma postupně od 15. července mění uživatelské rozhraní služby – zavádí přehlednější ovládání a o poznání modernější vzhled menu.

Prostředí O2 TV se má letos výrazně změnit

Prostředí O2 TV se má letos výrazně změnit

Budoucí podoba O2 TV: hlavní menu

Budoucí podoba O2 TV: hlavní menu

Budoucí podoba O2 TV: seznam kanálů

Budoucí podoba O2 TV: seznam kanálů

Budoucí podoba O2 TV: videotéka

Budoucí podoba O2 TV: videotéka