Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Televize Nova spustila agregátor slev

Přichází na trh, jehož objem se v druhém roce jeho existence odhaduje řádově na miliardy korun.

Komerční televize Nova chce vydělat na momentálně módním byznysu, hromadném nakupování prostřednictvím internetu. V rámci svého vyhledávače výrobků spustila vlastní slevový agregátor slevy.vybereme.cz.

Nabídky agreguje z desítek slevových serverů. Díky početnému internetovému publiku jim může zajistit řadu nových transakcí, sobě pak provize z nich. Samotné Vybereme.cz má měsíčně necelých 300 tisíc uživatelů, celé online portfolio Novy pak 2,7 milionu.

Největší agregátor (a nově konkurent Novy) Skrz.cz odhaduje, že letos slevové servery utrží až 3 miliardy Kč. Slevomat.cz, největší ze slevových serverů, tipuje nejvýš 2 miliardy Kč. Slevové servery začaly na českém internetu vznikat v dubnu 2010, startem právě Slevomatu.