Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Televize O2 hlásí přes 200.000 platících

Zájemců o placenou televizi operátora O2 v kvartálu přibylo řadově o tisícovky.

Jiří Havelka v kampani O2

V kampani operátora vystupuje herec Jiří Havelka

Počet zákazníků televize přes internetovou přípojku O2 TV překročil na konci prosince 2015 hranici 200.000. Roste i počet stažení stejnojmenné aplikace, která umožňuje sledovat televizní vysílání na mobilních zařízeních. Ta eviduje skoro 500.000 stažení. Popularitě obou variant produktů loni pomohlo spuštění původního sportovního kanálu O2 Sport či možnost zprovoznit televizi na jakémkoli bezdrátovém připojení.

Ke konci předchozího čtvrtletí 02 televize hlásila 193.000 zákazníků, před rokem jich bylo 181.000. Konkurenční UPC měla po třetím čtvrtletí 2015 přes 170.000 zákazníků své platformy Horizon, čísla za poslední kvartál zatím nezveřejnila.