Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

O2 TV má už 160.000 zákazníků

Budoucí podoba O2 TV: hlavní menu

Podoba rozhraní O2 TV uvedeného 15. července 2013

O2 TV, televize přes internetovou přípojku (IPTV) operátora Telefónica Czech Republic, ohlásila 160.000 zákazníků. Po předchozích letech stagnace se počet platících výrazněji zvedl, před rokem jich bylo 141.000.

Popularitu služby v poslední době zvýšila funkcionalita umožňující opožděné sledování televizního vysílání až o 30 hodin zpětně. To firma od loňska propaguje reklamní kampaní. „Kvůli této funkci k nám přišla více než polovina nových zákazníků,“ tvrdí marketingový ředitel firmy pro segment domácností David Duroň.

Růst počtu abonentů přichází nedlouho poté, co místní pobočku španělské Telefóniky ovládla skupina PPF Petra Kellnera.