Dnes poprvé Reklamní katovna v novém: po obědě čekejte žebříček deseti nej českých kampaní tohoto roku podle českých kreativců.

Televize Prima spustila bulvární web Prima Style

Komerční televize Prima spustila bulvární web Prima Style, tvořený týmem bývalé redaktorky Blesku či MF Dnes Ivany Bachoríkové, jehož součástí jsou také videa z televizních VIP zpráv a magazínu Top Star. Televize už dřív oznámila, že chce do podzimu 500 tisíc návštěvníků měsíčně. Tím by se momentálně řadila na třetí místo za Super.cz a příslušnou sekci Blesku.

Návštěvnost buvlárních titulů v únoru 2013. Zdroj: NetMonitor

Návštěvnost buvlárních titulů v únoru 2013. Zdroj: NetMonitor

Prima přitom vstupuje na pole, které si loni vybrala také konkurenční Nova, když občerstvila značku Prásk a spustila pod ní web i týdenní bulvární magazín. Na 10. května se chystá svou videosekci Blesk.tv zaměřenou mimo jiné právě na bulvární zpravodajství vydavatelství Ringier. A bulvární segment má co do návštěvnosti už od března nového hráče, web Extra.cz internetového investora Jana Barty.

Narozdíl od Extra.cz, které je stejně jako Bleskově.cz (provozuje Centrum Holdings) kopie dříve vytvořené nové podoby Super.cz (Seznam.cz), zvolila Prima pro svůj web kompaktní rozložení obdélníkových prvků na homepage, tvořených především fotografiemi. Využívá tradičních bulvárních rubrik jako Módní policie, web dělí do sekcí Celebrity, Styl, Kuriozity a Videa. Standardní součástí je budování komunity na Facebooku.

Značnou podporou pro web Prima Style bude zmíněné propojení s televizní obrazovkou, zejména s populárními VIP zprávami, které Prima dává denně v hlavním vysílacím čase kolem 20. hodiny.

Prima Style. Repro: style.iprima.cz

Prima Style. Repro: style.iprima.cz