Firma Šlágr TV, která provozuje stejnojmennou stanici zaměřenou na produkčně nenáročnou lidovou hudbu, spustí druhý kanál. Šlágr TV 2 dostal tento týden od rady pro vysílání licenci pro pozemní digitální šíření, jeho programová specifikace zní „teleshoppingová a reklamní televize“.
Chce vysílat nonstop. Měla by cílit na mladší publikum než první kanál, obsahově půjde v podstatě o totéž. „Spuštění předpokládáme v květnu, bude se zaměřovat na nižší cílovou skupinu především diváků mezi 35 a 65 lety věku. Primárně půjde o teleshoppingový hudební kanál,“ sdělil Médiáři obchodní manažer stanice Robert Kvapil. Podle něj se zatím nerozhodlo, v jaké pozemní síti bude stanice vysílat.
Firmu Šlágr TV vlastní manželé Karel a Jana Peterkovi prostřednictvím vydavatelství Česká muzika, která vydělává na nosičích interpretů, jež na Šlágru vystupují.