Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Pravda o kočkách a psech

Mark Cichon na Médiáři postupně publikuje svou studii o vztahu marketérů s agenturami

Když agentury tvrdí, že umí všechno

Když agentury tvrdí, že umí všechno

Zavádění dalších služeb je bezpochyby dobrým zdrojem příjmů, nicméně může rozvolnit identitu agentury a zmást marketéry v tom, kde je vlastně reálná přidaná hodnota agentury.
„Nevynášejte digital do nebes“

„Nevynášejte digital do nebes“

Marketéři chápou, že digital přináší řadu nových příležitostí pro zapojení spotřebitelů. Ale co je důležitější - zapojení, nebo maximalizace zásahu? Televize ještě zdaleka nekončí.