Česká národní banka (ČNB) připravuje nový web sloužící pro finanční vzdělávání české veřejnosti. Výběrové řízení na jeho vytvoření a správu vyhrála agentura Symbio Digital. Médiáři to potvrdil Marek Zeman, ředitel odboru komunikace ČNB. „Mohu potvrdit informaci, že ve výběrovém řízení na projekt finančního vzdělávání ČNB zvítězila agentura Symbio Digital. Vzhledem k tomu, že zítra budeme členy bankovní rady informovat o průběhu a výsledku výběrového řízení, uvolníme pro vás zbývající informace v průběhu zítřejšího odpoledne,“ přislíbil Zeman. Pro Symbio jde o další vítězství poté, co před několika dny vyhrála výběrové řízení na tvorbu nového webu Agrofertu.
ČNB posléze doplnila, že tendru se zúčastnilo deset agentur, a sice Symbio Digital, Wunderman, AMI Communications, Confidence Digital, Voatt, McCann Prague, Omega Design, HS Interactive, Concept One a Nydrle. Spuštění nového webu je plánováno na začátek roku 2016.
Agentura Symbio Digital vznikla v roce 2001, jejími spolumajiteli jsou Libor Šimon a Robert Haas.
ČNB je ústřední bankou České republiky, vykonává dohled nad finančním trhem. V posledních letech se staly předmětem velké veřejné diskuse její intervence vůči kurzu koruny, konkrétně rozhodnutí používat devizový kurz jako nástroj uvolňování měnových podmínek a intervenovat v případě potřeby na devizovém trhu, aby udržovala kurz kolem 27 Kč za euro.