Superdebaty České televize, iDnes.cz, Blesku, Deníku, Radiožurnálu i Duel Novy jsou za námi. Volební výsledky bude sledovat hlavně ČT24, poprvé ve velkém Nova. iDnes.cz přidá v sobotu od 13.55 volební studio s Václavem Klausem a Jiřím Paroubkem, Blesk v neděli od 15.00 na webu interview s Milošem Zemanem.

Tendr na letní Kofolu vyhrálo studio Yinachi

Vizuál z letošní letní kampaně Kofoly

Vizuál z letošní letní kampaně Kofoly

Letošní letní kampaň tradiční české značky nealko nápojů Kofola udělá kreativní studio Yinachi. Kampaň zahrne především televizní spot, dál komunikaci instore a offtrade. Yinachi se k práci dostalo tím, že vyhrálo tendr, který Kofola každoročně na letní kampaně pořádá.

Za agenturu se bude na kampani pro Kofolu podílet bývalý dlouholetý marketingový ředitel tuzemské pobočky distributora alkoholu Rémy Cointreau Ondřej Roček, který letos v lednu přešel do Yinachi jako ředitel. V Rémy dělal šéfa marketingu šest let.

Autorem kreativního konceptu Kofoly pro letošní léto „o lásce, kterou málem zhatí malý problém, ale která si svoji cestu vždy najde“, je Karel Šindler, na myšlenku přišel s Robertem Peňažkou. Spot bude režírovat Robert Hloz, produkuje ho Dawson. Celý projekt má za Yinachi na starosti Lucie Medunová. Manažerka značky Kofola Marcela Vuong slibuje „neotřelý a humorný příběh letní lásky“.

Kofola aktuálně uvedla také nový marketingový koncept pro impulzivní formáty, tedy plechovky a půllitrové lahve. Kampaň od agentury WMC Grey si hraje s populárními konverzačními zkratkami a variacemi na ně v podání vysloužilých plyšových hraček, nápoj nazývá zkráceně KFL. Původní koncpet od Zaraguzy pracoval s šišlavým psem Ftefanem a názvem Fofola.