Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Social T-Mobilu místo Bubblu zajistí TL5

Nový partner střídá obsahovou agenturu Bubble, která se výběrového řízení nezúčastnila.

T-Mobile. Foto: Profimedia.cz

T-Mobile. Foto: Profimedia.cz

Mobilní operátor T-Mobile začíná v oblasti správy sociálních médií spolupracovat s kreativní digitální agenturou TL5 Digital, která tak naváže na několikaletou činnost obsahové agentury Bubble. T-Mobile si TL5 vybral v tendru, do nějž pozval pět agentur, Bubble se jej nezúčastnilo.

„TL5 přišla v rámci tendru s konceptem, který byl pro naše současné potřeby a pro budoucí růst našich online kanálů nejlepší. Věříme, že nám pomůžou posouvat online komunikaci dál směrem k otevřené a přátelské značce,“ tvrdí Ivo Mareček odpovědný v T-Mobile za sociální média. 

Dosavadní spolupráce s Bubble byla ukončena po vzájemné dohodě. Agentura ještě pro T-Mobile dokončí aktuální projekty, zejména rozjezd nového firemního instagramového profilu a obsahový koncept #HezciInternet.

V online komunikaci TL5 doplní agenturu Proboston Creative, která má u operátora na starosti digitální kampaně a webové projekty.

Pro TL5 jde o další vítězství v tendru na sociální média po krátké době. Nedávno vyhrála značku Mattoni společnosti KMV.