Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Tendr VZP za 60 milionů má uzávěrku v dubnu

Pojišťovna hledá nákupčí mediálního prostoru, tendr je vypsán na dobu 24 měsíců.

Všeobecná zdravotní pojišťovna zahájila otevřené zadávací řízení na dvouletý nákup mediálního prostoru, které avízovala letos v lednu. Hodnota této zakázky dělá 60 milionů Kč, zakázka by se měla skládat ze dvou částí, z nichž první představuje nákup prostoru pro reklamu v televizi, rádiích, v tisku a v online médiích za 44,2 milionu Kč a druhá nákup reklamy v outdoorových a indoorových médiích, jehož hodnota dělá 15,8 milionu Kč. Uzávěrka pro přihlášky je 18. dubna 2016.