Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Krabičkovou stravu zpropaguje AMI

Agentura zajistí PR firmě Zdravé stravování do konce října, vybrána byla z osmi agentur.

Výběrové řízení distributora krabičkové stravy Zdravé stravování na PR agenturu vyhrála agentura AMI Communications. PR podporu bude tomuto klientovi zajišťovat do konce října. Kromě toho se zaměří na profilaci nutriční specialistky Kateřiny Šimkové jakožto tváře společnosti a pravidelně se chce setkávat s novináři formou stravovacího seriálu. Pro klienta bude pracovat tříčlenný tým z oblasti zdravotnictví pod vedením account manažerky Evy Hokrové. Tendru se zúčastnilo osm agentur.

Společnost Zdravé stravování působí na českém trhu od roku 2008, jejími spoluvlastníky jsou rovným dílem Kateřina Šimková a Lukáš Drlík. Firma udává, že obsluhuje téměř 2.000 zákazníků denně, v Praze až 350. Jídelníčky sestavuje Šimková, která se svým týmem zajišťuje celodenní stravu v rozsahu pěti jídel (snídaně, přesnídávka, oběd, svačina a večeře).