Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Tenisový kanál O2 začne v lednu, fotbalový už letos

Manažer O2 konkretizuje termíny startu nových tematických odnoží sportovního kanálu.

Lední hokej v Česku. Ilustrační foto: O2 Sport

Lední hokej v Česku. Ilustrační foto: O2 Sport

Televizní divize operátora O2 má jasněji v tom, kdy přijde s novými sportovními kanály. Ty vedle „ústřední“ stanice O2 Sport mají zprostředkovávat jednotlivá odvětví, ponesou tak názvy O2 TV Tenis, O2 TV Fotbal a O2 TV Hokej. „Tenisový spustíme začátkem příštího roku, v lednu. Hokejový bude, až si sáhneme na práva k extralize [zatím O2 získala práva na domácí zápasy Sparty a Liberce, jednají o Třinci – pozn. red.]. Fotbalový bude ještě letos,“ přiblížil na dnešní konferenci reklamního festivalu PIAF David Duroň, marketingový ředitel O2 pro segment domácností.

Doplnil, že půjde jak o klasické lineární vysílání, tak možnost pouštět si video na vyžádání, tedy se zpožděním nebo z archivu. „Budou mít v sobě veškeré funkcionality, které nabízí hlavní kanál, tedy včetně multidimenze,“ řekl o nových kanálech Duroň před dvěma týdny, kdy O2 plán zveřejnilo.

Samotný O2 Sport začínal loni v létě, konkrétně začátkem srpna, a to právě přenosem z fotbalové ligy. Nabízí se, že letos zhruba v tutéž dobu odstartuje specializovaný fotbalový kanál. O2 Sport od začátku staví hlavně na domácí nejvyšší Synot lize a evropské Lize mistrů. K tomu stanice přidala i anglickou Premier League, tu od příští sezóny ovšem tři roky bude vysílat konkurenční satelitní Digi TV. Co se týče tenisu, tam se start kanálu zřejmě bude krýt se začátkem čerstvého tříletého kontraktu na roky 2017 až 2019 na ženskou sérii WTA.

Sport pomáhá zájmu o O2 TV

Televizní přenosový vůz operátora O2

Televizní přenosový vůz operátora O2

Do nákupu vysílacích práv na sport přitom O2 posílá „miliardy“. Původním obsahem se tak snaží zatraktivňovat celou svou nabídku televize přes internet O2 TV, jejíž je O2 Sport součástí. Podle dnes zveřejněných výsledků si O2 TV za první čtvrtletí 2016 předplácelo 206.000 zákazníků, což je meziročně o 9 % víc, za první kvartál 2015 jich bylo 188.000. Mobilní aplikace O2 TV s promítáním do mobilů a tabletů eviduje kolem 680.000 stažení.

„Výnosy z O2 TV vzrostly v březnu meziročně téměř o 80 %. To nám vytváří prostor pro další investice do nákupu sportovního obsahu,“ uvedl Tomáš Kouřil, místopředseda představenstva a finanční ředitel O2 Czech Republic, „stále platí, že rok 2016 pro nás zůstává rokem zvýšených investic do oblastí, které ponesou růst v dalších letech.“

„Díky nákupu nejmodernějšího přenosového vozu nabízíme výrobu televizních přenosů partnerům v Česku i v okolních zemích,“ připomněl předseda představenstva a generální ředitel O2 Tomáš Budník. „Novými aktivitami tak budeme kompenzovat negativní vliv evropské regulace roamingu a dlouhodobě neudržitelné cenové trendy v korporátním segmentu,“ prohlásil.