Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Tesco si na kreativu vybralo Ogilvy & Mather

Od dubna agentura zajistí veškerou nadlinkovou komunikaci.

Ve výběrovém řízení obchodního řetězce Tesco na kreativní agenturu zvítězila Ogilvy & Mather, od dubna bude mít na starosti veškerou ATL komunikaci. Kontrakt není časově omezen. „Hledali jsme partnera pro dlouhodobou spolupráci,“ sděluje Tesco, které dosud využívalo služeb RMP – Retail marketing practice.

Výběrového řízení se zúčastnilo celkem pět agentur. „Byl to rychlý a efektivní tendr, pouze credentials a jedno kolo prezentace strategie a kreativy. Během měsíce bylo vše uzavřené,“ podotkl šéf agentury Ondřej Obluk. Na přípravě nabídky v agentuře dělali Tomáš Belko, Petra Biró, Alena Pondělíčková, Adéla Zrzavá, Martin Petrásek, Jana Beranová, Graeme Murray a Lazo Raftowski.