Ve středu 29. května začne nová společnost Tesco Mobile nabízet na českém trhu mobilní služby pod stejnojmennou značkou. Virtuální operátor Tesco Mobile je joint venture Tesco Stores a Telefóniky Czech Republic, každý z podniků drží 50 %, a nabídka bude zaměřena primárně na držitele slevové karty Tesco Clubcard, kterých je aktuálně téměř 2 miliony.
Pro ty má v rámci balíčku za 300 Kč platného třicet dní volání a SMS v síti Tesco Mobile zdarma, do jiných sítí pak 120 minut a 60 SMS zdarma. Mimo tento balíček stojí volání v jeho síti 1,50 Kč za minutu, do jiných sítí 2,90 Kč za minutu, SMS 1,50 Kč, MMS 5 Kč. Datové nabídky má Tesco Mobile tři: objem 150 MB na měsíc za 150 Kč, 400 MB za 250 Kč a 1 GB za 350 Kč, v případě vyčerpání lze rychlost udržet do konce měsíce za dalších 100 Kč.
K dispozici je zatím 200.000 čísel (řady s předčíslím 728 a 729), to by do konce roku byl počet zákazníků, který by se dal označit za úspěch, řekla Médiáři generální ředitelka nového podniku Lucie Hadaričová.
Od soboty 1. června do poloviny července podpoří uvedení služeb Tesco Mobile dva spoty v televizi, konkrétně na stanicích Primy. Na konkurenční Novu spoty neumístí, podle mluvčího Teska Jana Williama Dvořáka to bylo rozhodnutí na základě ceny a dostupnosti. Spoty nejsou původní místní, jde o adaptace zahraniční kreativy použité už ve Velké Británii či na Slovensku. Kampaň opět dělá standardní agentura Teska RMP, se subdodavatelskými agenturami Adam a Cream Prague.
Ostatní části kampaně by měly běžet rovněž od začátku června přes celé prázdniny zahrnují billboardy, tisk, online reklamu (bannery i PPC), PR a samozřejmě silnou propagaci v obchodech Tesco. V nich a v obchodech Žabka půjde SIM karty koupit, obchodů Teska je 231, Žabky 140. Dále půjde karty koupit online na iTesco.cz. Dobíjet pak bude možné na terminálech Sazky, benzinových pumpách (Shell, ÖMV, Benzina, Agip, Euro Oil, Pap Oil, Robin Oil) a v trafikách.