Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Tesco zjišťuje spokojenost přes mobilní aplikaci

Zpětnou vazbu můžou zákazníci vyjádřit zatím jen přes telefony s Androidem.

Mobilní aplikace Tesco zpětná vazba

Mobilní aplikace Tesco zpětná vazba


Mobilní aplikace Tesco zpětná vazba

Mobilní aplikace Tesco zpětná vazba

Možnost zhodnotit zkušenost s nákupem prostřednictvím aplikace Tesco zpětná vazba zavedl v pilotní verzi provozovatel obchodních domů Tesco. Zatím v 15 svých prodejnách a zatím jen pro platformu Android. Aplikace pro iOS má následovat ještě v únoru, rozšíření do dalších obchodů pak v průběhu letoška.

Koncept aplikace vznikl inhouse v Česku. Vývoj pak provedla společnost Anywhere Software, která také dělala mobilní aplikaci pro službu Tesco Potraviny on-line.

Odeslat hodnocení prodejny je nutné přes internet, připojení Tesco poskytne bezdrátově zdarma. K instalaci aplikace bude zákazníky v prodejnách zvát plakáty s QR kódem s odkazem na Google Play či Apple Store. „Odezvu z aplikace budeme sledovat několikrát denně. Zákazníci by tak mohli očekávat pozitivní změny už za několika dní,“ tvrdí Martin Kuruc, provozní ředitel Teska.

Kde lze přes aplikaci Tesco hodnotit

  • Brandýs nad Labem
  • Brno Heršpice
  • České Budějovice
  • Český Krumlov
  • Český Těšín
  • Frýdek Místek
  • Děčín
  • Hradec Králové Futurum
  • Jihlava
  • Klášterec nad Ohří
  • Ostrava Třebovice
  • Plzeň Bory
  • Praha Eden
  • Praha Letňany
  • Praha Zličín
  • Říčany