Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Tiskové T-Mobilu doplnil Leixner z Raulu

Tomáš Leixner

Tomáš Leixner

Novým členem tiskového oddělení mobilního operátora T-Mobile je od května Tomáš Leixner, zastává pozici seniorního specialisty vztahů s veřejností se zaměřením na B2C a korporátní problematiku. Přichází z agentury Raul zaměřené na sportovní marketing, kde řídil komunikační tým a pracoval jako tiskový mluvčí závodu Jizerská 50 a pro klienty Adidas či hlavní město Prahu. V minulosti psal o sportu v deníku Sport. Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově a marketingovou komunikaci na soukromé Vysoké škole finanční a správní.