Z měsíčníku o úspěchu MontyRich bude dvouměsíčník. Časopis, který vydává firma MontyRich Group šéfredaktora Milana Charváta, vychází v celkovém nákladu 5.000 kusů, uvádí, že má 1.600 předplatitelů. Loňský průměr výnosů na jedno číslo měsíčníku byl podle Charváta 400.000 Kč, plán pro letošek je 600.000 Kč na jedno vydání dvouměsíčníku. Časopis vychází od ledna 2015, vydavatelství MontyRich Group za rok 2015 vykázalo obrat 829.000 Kč a ztrátu 549.000 Kč.
Měsíčník MontyRich měl 100 stránek, dvouměsíčník jich má mít přes 150. „Chystáme navíc několik speciálů, takže se toho na celkovém objemu moc nezmění,“ tvrdí vydavatel. „Výraznější roli by měl hrát také web, který se dosud obchodně pohyboval v desítkách tisíc korun,“ uvádí. Na webu oživí sekci MontyRich TV - prodej videoreklamy či přímo samotných rozhovorů.
„Celý tým MontyRich se výrazněji zaměří tam, kde celý projekt na podzim 2013 vznikl - na internet. Kvůli vydávání tištěného vydání, kam jsme směřovali téměř veškeré naše kapacity, jsme neměli čas na rozvoj internetové verze MontyRich.cz, která po dlouhou dobu stagnovala,“ popisuje Milan Charvát.
Redakce, kterou řídí Zdravko Krstanov, se má rozšířit o nové lidi a chystat víc článků. Některé přitom budou zpoplatněné. Přístup k nim bude součástí balíčku ročního předplatného, které zahrnuje také tištěný magazín a jeho verzi v PDF.