Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

TL5 vyhrála kampaň Milky pro devět zemí

Digitální agentura připraví pro značku Milka valentýnskou reklamu i před únorem 2016. Využije v ní dosavadní koncept a také prvky z Německa s motivy visacích zámků.

Tým agentury TLG Digital na pražské Letné

Tým agentury TLG Digital na pražské Letné

Agentura TL5 Digital uspěla ve výběrovém řízení a opět připraví valentýnskou kampaň značky Milka. Pražská agentura zajistí kreativu kampaně pro devět zemí v rámci Evropy. Její koncept se tedy bude realizovat kromě Česka také v Německu, Rakousku, na Slovensku, v Polsku, v Maďarsku a v pobaltských zemích. 

Navržená kampaň v sobě kombinuje prvky loňské kampaně Řekni to po svém s prvky německé aktivace, která pracovala s tématem visacích zámků jako symbolu vyznání lásky. „Každá země se bude navíc na finální podobě kampaně podílet vlastními prvky, které jsou charakteristické pro danou zemi,“ přiblížil Artem Mazur, junior manažer značky Milka.

TL5 Digital je digitální kreativní agentura se specializací na sociální sítě, která vznikla v roce 2013. Agenturní tým se stará na sociálních sítích o značky Milka, Metaxa, Tullamore Dew, Jägermeister, Kubík nebo Vodafone. Agentura nedávno spustila platformu Hashtag5, propojující vybrané instagramisty se značkami.