Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

TOP 09 staví kampaň na kontrastu svých hesel s „oranžovými“

Politická strana TOP 09 představila sadu plakátů, které využije před říjnovými parlamentními volbami. Je z nich znát, že partaj se vymezuje především vůči ČSSD. V kampani totiž vizuálně sugeruje špatná řešení, která typickou oranžovou barvou připisuje právě levici. Z nich vystupují hesla, jimiž TOP 09 poutá naopak ke svému programu. Kampaň opět – stejně jako ta úspěšná z roku 2010 – vzešla z agentury Cream Prague pod kreativním vedením Davida Brady, design je prací Babety Ondrové z Lavmi.

Kampaň TOP 09: Nová pracovní místa

Kampaň TOP 09: Motivovat k práci

Kampaň TOP 09: Zdravou ekonomiku

Kampaň TOP 09: Dostupnou zdravotní péči

Kampaň TOP 09: Růst ekonomiky

Kampaň TOP 09: Kvalitní vzdělání