Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Triad přijal Trávníčkovou a Tkačenko

Jekatěrina Tkačenko dostala v agentuře na starost Frisco, Karolína Trávníčková Kozla.

Zleva Karolína Trávničková a Jekatěrina Tkačenko

Zleva Karolína Trávníčková a Jekatěrina Tkačenko

Do reklamní agentury Triad Advertising nastoupily Jekatěrina Tkačenko a Karolína Trávníčková. Zapojily se do týmů pro sociální sítě, které se starají o mezinárodní komunikaci Velkopopovického Kozla a regionální komunikaci značky Frisco.

Tkačenko přichází z firmy Studenta Media, kde pečovala o chod redakce, správu sociálních sítí a public relations. Nyní se stará především o značku Frisco z portfolia Plzeňského Prazdroje.

Trávníčková dřív působila v nevládní instituci Evropské hodnoty na pozici eventové manažerky. V Triadu se stará o mezinárodní komunikaci a správu kampaní značky Velkopopovický Kozel v celkem osmi zemích.