Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Triad spouští nabídku messenger botů pro firmy

Triad Advertising vidí nový byznys v automatizované komunikaci s umělou inteligencí.

Agentura Triad Advertising přichází s nabídkou TriadBots, jež má firmám vyložit a zpřístupnit automatizovaný kontakt se zákazníky prostřednictvím komunikačních programů, takzvaných messengerů, v čele s nejrozšířenějším z nich, kterým je Messenger od Facebooku. „Messenger boti jsou budoucnost přímé komunikace, což jsme si úspěšně vyzkoušeli na několik kampaních. A nyní jsme se rozhodli nově nabyté zkušenosti předat dál,“ říká šéfka Triadu Petra Jankovičová.

Zmíněný web Triadu popisuje výhody, funkce a využití messenger botů v kampaních pro značky pro M&M’s, O2 a Websupport. Agentura cítí obchodní příležitost v tom, že bude boty nabízet firmám jako komunikační kanály či jako součást jejich digitálních kampaní. K objednání je konkrétně prodejní SellBot, budovatel značky BrandBot, CareBot pro zákaznickou péči, náborový HRBot, SuperBot kombinující uvedené funcionality a vlastní CustomBot.

Triad přitom jako benefity zdůrazňuje atraktivitu formy, nižší náklady, větší zaujetí příjemce a násobně vyšší open rate oproti newsletterům.

„Boti mají výhodu, že s lidmi mluví přirozeným jazykem, a ne formou otravných formulářů. Velké firmy jako například aerolinky KLM už pochopily, že automatizací se dají ušetřit nemalé prostředky i zbytečné lidské chyby. Boti ale mohou úplně stejně pomoci i menším firmám. Důkazem toho je například fakt, že sociální síť Facebook některé nejzákladnější automatické odpovědi typu ‚odepíšeme vám v pracovní době‘ postupně implementuje přímo do rozhraní správy stránek,“ argumentuje Adam Špina, strategy & media director Triadu.