Průběžně sledujeme úspěchy českých barev na reklamním festivalu v Cannes.

Triad vyhrál tendr Pepsi na kampaň k fotbalu

Agentura zajistí kampaň během letošní Ligy mistrů a Eura, a to v Česku i na Slovensku.

Tým agentury Triad Advertising

Tým agentury Triad Advertising slaví

Agentura Triad Advertising zvítězila ve výběrovém řízení na kampaň Pepsi v Česku a na Slovensku během trvání letošní Ligy mistrů a šampionátu Euro 2016. Kampaň začne v březnu.

„O vítězství v tendru rozhodla kreativita a nápady, využívání ‘starých’ médií ‘nově’ a přístup ke spolupráci,” řekla Zuzana Spurná, brand manažerka společnosti PepsiCo.

Pepsi přistoupila na návrh netradičního využití různých mediálních kanálů. Díky tomu máme prostor k vytvoření hravé kampaně nejen v digitálním světě,“ tvrdí Jaro Zacko, kreativní ředitel Triadu.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr