Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Triad vyhrál tendr Pepsi na kampaň k fotbalu

Agentura zajistí kampaň během letošní Ligy mistrů a Eura, a to v Česku i na Slovensku.

Tým agentury Triad Advertising

Tým agentury Triad Advertising slaví

Agentura Triad Advertising zvítězila ve výběrovém řízení na kampaň Pepsi v Česku a na Slovensku během trvání letošní Ligy mistrů a šampionátu Euro 2016. Kampaň začne v březnu.

„O vítězství v tendru rozhodla kreativita a nápady, využívání ‘starých’ médií ‘nově’ a přístup ke spolupráci,” řekla Zuzana Spurná, brand manažerka společnosti PepsiCo.

Pepsi přistoupila na návrh netradičního využití různých mediálních kanálů. Díky tomu máme prostor k vytvoření hravé kampaně nejen v digitálním světě,“ tvrdí Jaro Zacko, kreativní ředitel Triadu.