Televize Prima v pondělí 23. ledna ve 13.10 spustila svůj placený kanál Prima Plus, určený pro území Slovenska. Vysílá u deseti operátorů, včetně terestrických sítí, celkem až pro 1,5 milionu domácností. První rok chce dávat jen produkci Primy (od 29. ledna novinku Temný kraj), uspěje-li, pak i akvizici.

Triad vyhrál tendr Pepsi na kampaň k fotbalu

Agentura zajistí kampaň během letošní Ligy mistrů a Eura, a to v Česku i na Slovensku.

Tým agentury Triad Advertising

Tým agentury Triad Advertising slaví

Agentura Triad Advertising zvítězila ve výběrovém řízení na kampaň Pepsi v Česku a na Slovensku během trvání letošní Ligy mistrů a šampionátu Euro 2016. Kampaň začne v březnu.

„O vítězství v tendru rozhodla kreativita a nápady, využívání ‘starých’ médií ‘nově’ a přístup ke spolupráci,” řekla Zuzana Spurná, brand manažerka společnosti PepsiCo.

Pepsi přistoupila na návrh netradičního využití různých mediálních kanálů. Díky tomu máme prostor k vytvoření hravé kampaně nejen v digitálním světě,“ tvrdí Jaro Zacko, kreativní ředitel Triadu.