Agentura Triad Advertising zvítězila ve výběrovém řízení na kampaň Pepsi v Česku a na Slovensku během trvání letošní Ligy mistrů a šampionátu Euro 2016. Kampaň začne v březnu.
„O vítězství v tendru rozhodla kreativita a nápady, využívání ‘starých’ médií ‘nově’ a přístup ke spolupráci,” řekla Zuzana Spurná, brand manažerka společnosti PepsiCo.
„Pepsi přistoupila na návrh netradičního využití různých mediálních kanálů. Díky tomu máme prostor k vytvoření hravé kampaně nejen v digitálním světě,“ tvrdí Jaro Zacko, kreativní ředitel Triadu.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval