Médiář.cz - Média, reklama, marketing, mobilní aplikace a slevové servery

reklama
 
 

Tričko Pavla Kotyzy jako reklamní médium: šance hlavně pro české startupy

 
 

V souvislosti se sociálními sítěmi se často mluví o změně, kdy tradiční média suplují lidé. Mluvíme-li o reklamě, zde se lidé stávají médii – tedy nosiči reklamy. Tomuto trendu odpovídá také celý ekosystém, který kolem sledování, měření a správy uživatelského obsahu nebo měření reputace sociálních profilů vznikl.

Pro dnešek se ale podívejme na něco menšího, co ale s lidmi jako nositeli reklamního sdělení úzce souvisí. Dojde také na sociální média.

Pavel Kotyza přišel s experimentálním projektem NosimVaseTriko.cz, ve kterém kombinuje nošení reklamních triček a sociální média. Jak to celé funguje? Kluk nosí jeden tričko dané firmy a za to získá propagační článek, uživatelské video o firmě, několik akčních fotek na Flickeru plus několik odkazů na profilech NosimVaseTriko na Facebooku a Twitteru.

Samotné nošení trička není až tolik důležité, tady aspoň pokud se právě nefotí nebo netočí. Protože je projekt teprve v začátcích, žádnou masivní návštěvnost si od něj neslibujte. Pro začínající startup ale může taková reklama přinést slušný arzenál použitelného uživatelského obsahu.

Jedná se o koncept převzatý z USA (no a?) a teprve se uvidí, jakou má šanci uchytit se v českých podmínkách. V rukou Pavla Kotyzy má ale projekt pro úspěch dobré předpoklady. Nasvědčuje tomu jak vyprodaný leden, tak v době psaní článku také ze třetiny vyprodaný únor.

Pavel Kotyza je známá osobnost na scéně internetových startupů, má za sebou například účast na pokusu o vytvoření mezinárodního virtuálního operátora, kariéru šéfa mobilního marketingu Mediatelu nebo získání venture investice do vlastního startupu v pořadu Den D. A rozhodně se nedá říct, že by mu chybělo odhodlání.

Pokud české startupy správně pochopí, v čem vězí přidaná hodnota jejich reklamy na NosimVaseTriko, dokud jsou ceny nízké a stránky tak od začátku nezaplaví reklama na nesmysly, mohl by se podařit také přesun do finančně zajímavých sfér. Tady už ale záleží hlavně na tom, jaký věhlas se Pavlovi Kotyzovi podaří pro projekt získat.

Pro pořádek ještě uvádím, že Pavla Kotyzu osobně znám a na jeho stránkách jsem nakoupil reklamu. Pavlovi a jeho projektu fandím a držím palce, aby se podařil hladký přesun do ziskovějších měsíců. Zatím je to za babku.

 
 
 
reklama

Nejčtenější za týden

reklama

Denní zpravodaj e-mailem

Čtěte nás na sociálních sítích

Na Twitteru sledujte telegrafické zprávy
a odkazy na všechny naše články.



Na Facebooku sledujte delší komentáře,
fotografie a odkazy na vybrané články.

 
 

Národní galerie reklamy

 
další kampaně