Komedii Babovřesky režiséra Zdeňka Trošky a producenta Zdeňka Kubíka (Czech Made Man, Hranaři) vidělo o prvním víkendu promítání v 77 kinech přes 140 tisíc diváků, což z ní dělá český film s nejúspěšnějším premiérovým víkendem. Snímek překonal dosud o prvním víkendu nejnavštěvovanější film Kajínek a utržil 20,3 milionu Kč.
- Babovřesky 140.236 diváků
- Kajínek 119.289
- Okresní přebor 116.159
- Muži v naději 107.378
- Vratné lahve 107.362
Pětice zmíněných snímků patří mezi ty, jejichž vznik podpořila komerční televize Nova. Podobně jako v případě dalších dvou Troškových filmů Čertova nevěsta a Doktor od jezera hrochů také v případě Babovřesků předkoupila televizní vysílací práva.
Film má vydělávat i mimo plátno. Druhá producentka Troškovy novinky Dana Voláková tvrdí, že merchandisingová kampaň spojená s Babovřesky je šíří záběru srovnatelná s obdobnými zahraničními snímky. Společně s promítáním Babovřesk v kinech tak do obchodů zamíří například speciální dort Babovník, kolekce holinek nebo voda Aktivant s logem filmu.
Babovřesky se podle manažerů Novy „v tom nejlepším smyslu vracejí ke stylu legendární komediální série Slunce, seno“. Na populárním komunitním webu ČSFD.cz ale aktuálně má hodnocení 29 %, mnozí recenzenti je hodnotí nejhorším možným stupněm „odpad“.
Respektovaný František Fuka dává 30 % (video napovídá proč) a konstatuje: „Babovřesky jsou, stejně jako předchozí Troškovy filmy, k nepřežití. Ale tentokrát mnoho nechybělo k tomu, aby to bylo jinak!“