Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Tržby Primy klesly o 11 %

Tržby televize Prima byly ve třetím čtvrtletí meziročně o 11 % nižší. Oznámila to švédská Modern Times Group, poloviční vlastník Primy, v dnešní zprávě o hospodářských výsledcích celé skupiny. Pokles je podle MTG důsledkem vysoce konkurenčního prostředí na tuzemském televizním trhu a „lehce nižšího“ podílu na sledovanosti, který Prima letos zaznamenala.

MTG uvádí, že trh narostl. To i zmíněný pokles tržeb Primy lze přičítat meziročnímu znatelnému růstu konkurenční Novy, oproti loňsku, kdy vinou agresivní obchodní politiky Nově výrazně klesly tržby a velká část inzertních peněz začala zahlcovat na Primu.