Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

TV Barrandov: To byl náš hit!

Diváci digitální televize budou volit „nejoblíbenější českou písničku všech dob“.

Digitální televize Barrandov spustila ve svém vysílání kampaň na podzimní show, ve které se diváci budou volit „nejoblíbenější českou písničku všech dob“.

Podle šéfa marketingu Barrandova Janise Sidovského jde o původní nápad, inspirovaný nicméně některými show ze zahraničí, jmenoval slovenský Hit storočia veřejnoprávní STV a německou Die Ultimative Chart Show z RTL.

To byl náš hit

Jedenáctidílná show startuje v pondělí 3. října nesoutěžním dílem, kdy v přímém přenosu živě zazní v podání největších hvězd slavné české hity od 30. let po současnost, navíc také hit filmový. Od 10. října pak bude výběr skladeb v rukách diváků, kteří hlasují na www.tobylnashit.cz. Hlasování bylo zahájeno 22. srpna a svůj hit dosud do televizního kola poslalo na 20 tisíc lidí.

Jednotlivé díly představí původní české skladby sedmi dekád a připomenou navíc módu, design a události spojené s českou novodobou historií od první republiky do současnosti. Moderátor Petr Vondráček pravidelně kromě zpěváků přivítá i hostující osobnosti – herce, významné sportovce, filmaře nebo spisovatele.

Supervizorem projektu je Janis Sidovský, scénář píše Honza Dědek, režii má Roman Petrenko.