Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Hlasy Air Bank ve skečích Primy Comedy Central

Tomáš Měcháček a Tomáš Jeřábek mluví medvědy v remaku seriálu Potkali se na sídláku.

Potkali se na sídláku

Potkali se na sídláku

Pro první lokalizované dílo ve svém programu si nový komediální kanál Prima Comedy Central vybral duo známé hlavně z reklam Air Bank, tedy moderního a klasického „bankéře“ Tomáše Měcháčka a Tomáše Jeřábka. Ti propůjčí hlasy dvěma loutkám, medvědům ve skečové show Potkali se na sídláku. „Situační humor dvojice dabérů reaguje na problémy, které právě rezonují ve společnosti,“ přibližuje Prima.

Prima Comedy Central bude cyklus vysílat hned od 14. prosince, kdy stanice startuje naostro. Ode dneška 8. prosince přitom běží propagační smyčka. Zmíněné show je připraveno zatím dvacet epizod, opakovaně proloží pravidelné pořady.

Cyklus má původ v Maďarsku, kde se vysílalo víc než sto epizod v sedmi řadách. Česká verze je jeho prvním zahraničním zpracováním. Produkovala ji firma Now Productions bývalého programového ředitele Primy Gordona Lovitta.

Gordon Lovitt na televizním veletrhu Natpe letos v červnu v pražském Hiltonu

Gordon Lovitt na televizním veletrhu Natpe letos v červnu v pražském Hiltonu

„Seriál chceme přizpůsobit chuti českých diváků, proto jsme vybrali tyto neokoukané, ale divácky velmi oblíbené komediální herce,“ prohlásil Bartosz Witak ze středoevropské pobočky koncernu Viacom, jež s Primou zmíněný kanál v Česku uvádí. „Dva debilní medvědy nemohl dabovat nikdo jiný, než dva debilové jako jsme my dva,“ podotkl Měcháček.

Jeřábek s Měcháčkem jsou oboru marketingu známí jako konferenciéři vyhlašování výročních reklamních cen Effie. Letos byli představení Seznamem jako tváře netradičně pojatých Zpráv. Měcháček sám pak moderoval magazín Upgrade na Nově.