Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Tváří rebrandingu ING na NN bude McGregor

Kampaň v Česku startuje v sobotu 21. února.

Nové logo pojišťoven ING

Nové logo pojišťoven ING

Skotský herec Ewan McGregor, známý z filmů Moulin Rouge, Trainspotting či aktuálně Mortdecai, pomůže ING Životní pojišťovně a ING Penzijní společnosti přeměnit název na NN (z Nationale-Nederlanden, s nímž skupina v roce 1992 český trh). Je to důsledek oddělení divize pojištění v rámci mateřské ING, NN už loni v Amsterdamu vstoupila na burzu. Pro ING Bank se nic nemění, ta bude i nadále působit pod svou stávající značkou.

K přejmenování pojišťoven na NN Životní pojišťovna a NN Penzijní společnost dojde v Česku k 23. březnu, od soboty 21. února poběží kampaň s McGregorem, jež bude změnu propagovat. Zahrne televizní spot i komunikaci na internetu. Na spoty pak od 23. března naváže hlavní kampaň lokální provenience. Tu pro finanční ústav připraví Saatchi & Saatchi.