U nás lidi rostou. Zavolej nám hned teď!

Je tu naše výroční akce z cyklu Marketing obrazem/videem, Instameet Summit 2017. Bude 4. května.

Tvoji tvář vídalo 1,5 milionu lidí, další na podzim

Lokalizovaná zábavní show s převleky zpěváků zarezonovala. Nova už chystá druhou řadu.

Petr Rychlý jako Honza Nedvěd. Foto: TV Nova

Petr Rychlý jako Honza Nedvěd v show Tvoje tvář má známý hlas. Foto: TV Nova

V průměru 1,5 milionu lidí starších patnácti let usedalo od března do června o sobotách k televizoru, aby sledovalo letošní novinku televize Nova, soutěžní show Tvoje tvář má známý hlas, lokální verze zahraničního formátu Your Face Sounds Familiar produkční firmy Endemol. Nejsledovanější díl dosáhl na víc než 1,8 milionu diváků. V cílové skupině 15 až 54 let, na kterou Nova cílí reklamou, se na show v průměru díval každý druhý člověk ze všech, kteří byli v tu dobu u televizoru. 

Sledovanost show Tvoje tvář má známý hlas

  15-54 15+
datum začátek rating share diváků rating share diváků
26. 3. 20:20:55 9,1 28,8 490 10,8 27,0 933
2. 4. 20:21:18 11,8 32,4 632 11,3 24,7 978
9. 4. 20:21:11 16,6 43,7 892 16,5 35,3 1.423
16. 4. 20:22:23 18,0 50,8 967 18,9 42,7 1.627
23. 4. 20:21:20 20,0 54,8 1.071 21,1 45,4 1.820
30. 4. 20:23:29 15,5 53,8 833 17,0 43,2 1.465
14. 5. 20:23:25 19,8 54,7 1.060 19,9 46,1 1.718
28. 5. 20:23:18 17,1 55,2 919 18,5 46,6 1.599
4. 6. 20:21:42 18,0 59,4 968 19,9 51,8 1.717
11. 6. 20:21:19 17,3 56,2 929 18,8 47,8 1.623
průměrně   16,3 48,82 874 17,3 40,97 1.491

Rating a share v procentech, diváci v tisících. Zdroj dat: ATO-Nielsen Admosphere

Nova už oznámila, že zahájila přípravy druhé řady populární zábavní show. „S druhou řadou Tvojí tváře počítáme na podzim a už jsme se pustili do castingu,“ informovala televize tento týden.