Týdeník Echo dnes poprvé vychází v tištěné podobě. Vydavatelství Echo Media, za kterým stojí bývalý šéfredaktor Lidových novin Dalibor Balšínek, tak rozšiřuje původně digitální časopis, jenž vydává od 4. července. Vydavatelství od března provozuje také web Echo24.cz, který prezentuje jako „internetový názorový deník“.
Cena magazínu o 56 stranách na stánku činí 39 Kč, připraveno je i snížené předplatné pro čtenáře dosavadní digitální verze. Počáteční náklad je 30.000 výtisků, za hranici úspěchu Balšínek považuje 5.000 prodaných kusů. Vydavatelství na webu zveřejnilo přehled 6.500 prodejních míst. První vydání inzertně podpořili Kooperativa, Canon, KKCG Real Estate a Česká spořitelna - každý má po jedné celostraně.
Týdeník Echo byl od počátku zamýšlený jako výběrové čtení pro náročné čtenáře. „Věnujeme se jen důležitým a podstatným tématům z české politiky a ekonomiky, světovým událostem a změnám ve společnosti. Připravujeme rozhovory s osobnostmi, které mají co říct a které se v českých médiích moc neobjevují. Páteří Týdeníku Echo jsou komentáře a analýzy, pěnu dní necháváme plavat,“ prohlásil Balšínek v úvodníku čísla.
Jak také píše, digitální verze týdeníku má 3.000 předplatitelů. Web Echo24.cz měl podle oficiálního měření NetMonitor v červenci a v srpnu 129.000 návštěvníků, v září poklesl na 116.000.
Tištěná verze obsahuje některé nové rubriky a více prostoru dostává i titulní téma. V prvním čísle to je vystoupení prezidenta Miloše Zemana v posledních Hovorech z Lán, rozměr prezidentské funkce je i předmětem diskusního Salonu Daniela Kaisera a související analýzy komentátora Martina Weisse.