Vydavatelství Economia upravila grafiku i strukturu obsahu týdeníku Ekonom. Ten poprvé v novém vyšel ve čtvrtek 26. května. Grafiku měnil naposledy v roce 2011, před pěti lety. Aktuální grafický koncept opět dělal art director Economie Jan Vyhnánek. Redakce v čele s šéfredaktorem Daliborem Martínkem chce klást větší důraz na hlavní témata čísla, zabývající se ekonomickými a společenskými věcmi. Přibyly nové rubriky, autorské sloupky a také posílila poradenská část zaměřená na legislativní a daňové změny.
„Více než dosud budeme čtenářům přinášet kritický náhled na ekonomické a společenské dění, budeme mít názor. Budeme také víc hledat příběhy,“ prohlásil šéfredaktor Martínek. „Chceme přesvědčit čtenáře, že psaní o důležitých věcech našich životů může být zajímavé a čtivé. Nic se přitom nemění na tom, že zůstáváme jediným seriózním týdeníkem s ekonomickým zaměřením na trhu,“ vymezil se proti konkurenčnímu Euru a také čerstvému Faktoru S.