Ekonomický týdeník Euro vydavatelství Euronews občerství s prvním červnovým číslem svou podobu. Počínaje vydáním z 6. června se změní titulní stránka, vnitřní layout časopisu i logo.
Autorem nového vizuálního stylu a loga je grafické studio Marvil, oznámilo vydavatelství.
„Snažili jsme se Euro po grafické stránce co nejvíce odlehčit, učinit ho čtenářsky přitažlivějším a současně vytvořit unikátní design, kterým se Euro na první pohled odliší od všech ostatních titulů,“ popisuje Vojtěch Jirků, generální ředitel Euronews.
Novou podobu Eura podpoří reklamní kampaň založená na sloganu „Nečtěte týdeník Euro“. Dosud Euro používalo třeba slogan „Je dobré vědět“.
Inzerce se objeví v televizi, rozhlasu, tisku, na internetu a v Praze také na citylightech (CLV). Kampaň pro vydavatelství Euronews připravila agentura Adwood.