Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Týdeník Euro vyjde v červnu v nové grafice, s novým logem

Novou podobu Eura podpoří reklamní kampaň založená na sloganu „Nečtěte týdeník Euro“.

Ekonomický týdeník Euro vydavatelství Euronews občerství s prvním červnovým číslem svou podobu. Počínaje vydáním z 6. června se změní titulní stránka, vnitřní layout časopisu i logo.

Dosavadní logo týdeníku Euro

Dosavadní logo týdeníku Euro

Nové logo týdeníku Euro

Nové logo týdeníku Euro

Autorem nového vizuálního stylu a loga je grafické studio Marvil, oznámilo vydavatelství.

„Snažili jsme se Euro po grafické stránce co nejvíce odlehčit, učinit ho čtenářsky přitažlivějším a současně vytvořit unikátní design, kterým se Euro na první pohled odliší od všech ostatních titulů,“ popisuje Vojtěch Jirků, generální ředitel Euronews.

Novou podobu Eura podpoří reklamní kampaň založená na sloganu „Nečtěte týdeník Euro“. Dosud Euro používalo třeba slogan „Je dobré vědět“.

Inzerát na novou podobu časopisu Euro

Inzerát na novou podobu časopisu Euro

Inzerce se objeví v televizi, rozhlasu, tisku, na internetu a v Praze také na citylightech (CLV). Kampaň pro vydavatelství Euronews připravila agentura Adwood.

Inzerát na novou podobu časopisu Euro v podsvícené vitríně

Inzerát na novou podobu časopisu Euro v podsvícené vitríně