Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Týdeník Naše Praha posouvá start z května na září

Vydavatel chce zatím vyladit weby a nahnat na ně co nejvíc lidí.

Současný tištěný náklad sítě Český domov je zhruba 2 miliony výtisků měsíčně

Současný tištěný náklad sítě Český domov je zhruba 2 miliony výtisků měsíčně

Společnost Strategic Consulting Jana Čížka, vydavatel sítě lokálních titulů Český domov, posunula uvedení nového svého týdeníku Naše Praha z původně avizovaného května na září. „Podzimní start nového titulu bude výhodnější, díky delší přípravné fázi zajistíme lepší synergii tištěných a online médií, které po nás inzerenti požadují,“ tvrdí Čížek.

Zatím odstartovalo devět zpravodajských webů www.naseprahacentrum.cz (pro Prahu 1 a 2), www.nasepraha3.cz, www.nasepraha4.cz, www.nasepraha5.cz, www.nasepraha6.cz, www.nasepraha7.cz, www.nasepraha8.cz, www.nasepraha9.cz a www.nasepraha10.cz.

„Od května spustíme aktualizované verze našich lokalizovaných pražských webů s novou grafikou a funkčnostmi. Do září, kdy se spustí papírová verze týdeníku, zapracujeme na maximalizaci jejich návštěvnosti, což je i požadavek našich inzerentů,“ plánuje.

Týdeník určený Pražanům se hodlá zaměřit na dění v metropoli, má být distribuovaný zdarma do schránek. Slibuje 9 mutací (pro Prahu 1 a 2 společná verze Naše Praha Centrum, pak pro Prahy 3 až 10) a celkový tištěný náklad 560.000 kusů. Dosud síť Českého domova v Praze nabízí možnost inzerce v 10 radničních měsíčnících s celkovým pokrytím jen 460.000 schránek.

Šéfredaktorem nového týdeníku je Přemysl Souček. Obsah Naší Prahy mají tvořit lokální zprávy z městských obvodů, informace z ‚velké‘ Prahy, kulturně-sportovní přehledy a informační servis jednotlivých městských částí. Měsíční náklady inzertního týdeníku odhaduje vydavatel Čížek na 6 milionů Kč. Periodicita novin se může mírně měnit během letního nebo vánočního období.