Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Týdeník Sedmička v regionech končí, bude mít jen celostátní vydání

Bezplatným týdeníkem Sedmička zůstane jen v deseti inzertně nejsilnějších regionech.

Regionální týdeník Sedmička vydavatelství Mladá fronta výrazně zredukuje svůj záběr. Od července má zůstat jen jako celostátní vydání zaměřené na lifestyle a TV program, prodávat se má za 7 Kč, „editorská centra“ bude mít jen v Praze a v Brně, oznámila firma v tiskové zprávě.

Sedmička startovala jako bezplatný titul. Dosud vycházela ve 42 městech po celé republice v celkem 27 regionálních mutacích.

Jeho regionální verze se teď má jako týdeník bezplatně rozdávat jen v 10 inzertně nejsilnějších regionech (České Budějovice, Tábor, Liberec, Brno, Olomouc, Zlín, Ostrava, Praha, Hradec Králové, Pardubice), v ostatních se bude rozdávat jen jako měsíčník.

Celostátní placená verze se bude prodávat na 17 tisících míst a v deseti uvedených regionech v sobě bude mít vloženou regionální Sedmičku.

Jako bezplatný titul Sedmička vycházela do letošního května, kdy se ho vydavatel rozhodl také prodávat na stáncích. Tvrdil přitom, že navyšuje celkový náklad z 600 tisíc na 700 tisíc výtisků.

Obsah má směřovat víc do lehčího ladění. „Během posledního čtvrtroku jsme testovali placenou distribuci listu a zvýrazňovali jeho celostátní lifestylový charakter,“ prohlásil generální ředitel Mladé fronty David Hurta.

„Čtenáři na týdeníku Mladá fronta Sedmička nejvíce oceňují čtení pro celou rodinu a podrobný televizní program. Zprávy ze svého okolí jsou zvyklí čerpat z internetu www.sedmicka.cz a tištěná podoba je již spíše doplňuje,“ zjistilo vydavatelství.

Sedmičku nadále povede Roman Stolejda, redakci dále vede Pavel Macků.